Packa mammas kappsäck!!!!!





Ja då var det dags igen då... Fast det känns som att jag levt i kappsäck sedan jag kom hem så är det faktids dags att packa igen. Börjar att få kläm på detta nu man vet ju vad man behöver ha med sig nu i alla fall. Alla dom funderingar och telefonsamtal till skepparn med massa dumma frågor behövs inte längre.
Ibland funderar jag faktids på att hur han vågade släppa mig ombord så novis och frågvis jag va om allt... Men han vågade och nåt bra måste jag ha gjort eftersom att jag fick stanna. Å om sanningen ska fram så är jag lika frågvis än det är massor som jag inte har lärt mig ännu men jag frågar på annars får jag ju inte veta något...

Jag vill ju inte dö nyfiken i alla fall... fast dom som känner mig säger nog att jag kommer att göra det ändå :-)

Dagarna består just nu bara av att tvätta, stryka och kolla och dubbelkolla att man har allt och att man har ordnat allt så att det funkar när jag åker. Tur jag ha mor och far som hjälper mig att se till att allt flyter när jag är borta.

Men hur som helst ska det bli jätte skönt och kul att börja jobba igen jag blir lite rastlös så här på slutet av ledigheten det riktigt kliar i hela kroppen att få komma iväg och jobba. Många tycker nog att jag är knäpp som känner så men jag har ju världens bästa jobb som jag  trivs med så det är inte så konstigt. Sen tror  jag att man måste lära sig att ha ledigt när man inte är van att ha det kan det bli lite svårt att fylla dagarna med någonting vettigt. Men jag tycker att jag har lyckats göra det bra denna gång.

Ska se om jag har förmågan att lägga in en bild i dag då på mitt hem de blivade 10 veckorna så att ni får se vart jag håller hus. Men det är inte säkert att jag lyckas jag vet faktids inte vad jag gör för fel ibland funkar det och ibland inte.

Det funkade men den hamnade inte där jag ville men håll tillgodo

Ha det gott

Kramen

Marre


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha en underbar resa (och jobb)!!! Och du - FRÅGA MASSOR!!!!



Kram fån Jannike

2008-06-17 @ 11:08:19
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej.

Jaa läs på, det var roligt att läsa din med, visste inte ens att du hade en blogg om jag ska vara ärlig. Än mindre trodde jag du visste att jag hade en =) Skönt för dig, jag är liiite avis faktiskt!! Tack detsamma, det kommer nog gå bra =) Kram Marie

2008-06-22 @ 00:02:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: nettan

Hoppas allt väl med dej. Men nu får du faktiskt ta o uppgradera lite här. E ju så nyfiken hur du har det.



Kramiz

2008-07-08 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0