Raggar Marre

Jaha då har man fått sin sommardos med cruising för denna sommar då och det känns bra. Jag hade önskat att jag va hemma när det är hillclimbe i Hammarstrand men då är jag ute och jobbar tyvärr men man får väl titta på kort sedan.

Ja å ärthjärnan Marie hon lämnade kameran hemma igår så tyvärr så kan jag inte bjuda på några bilder från gårdagen.
Men det var en jätte trevlig kväll som började hemma hos U och sedan gick vi ner på stan och strosade på Oscar och dansade och avslutade med en pizza innan vi gjorde kväll. Å den pizzan den satt fint den så där på nattkröken.

Så i dag har jag inte gjort så mycket men det är skönt det med ibland att bara lata sig det är ju dags snart att jobba så det är bäst att passa på när man kan. Om jag har räknat rätt så är det väl ungefär 2 veckor kvar innan jag sticker ut igen. Sen är det  höst när jag kommer åter så jag hoppas på en fin höst så att man kan va i skog och mark lite.

Fast när man sitter så här och man snart ska åka känns det lite konstigt det är mycket man missar i sommar Diggilo hillclimbe. Hade gärna velat se Diggilo igen det va en kanon kväll vi hade när vi var på det förra året med picknick glada vänner och strålande väder ett sådant minne man kan leva på länge. Men i år så får jag bara äran att bjuda mina underbara söner på denna tillställning och hoppas att dom får en lika trevlig kväll som sist.

Lite snopet vart det när jag fick reda på att  min allra bästa vän hade tänk komma upp och hälsa på mig men nu hinns det inte med för hon slutar att jobba ungefär samtidigt som jag far ut igen men vi bestämmde att vi skulle ta en lång helg i höst i stället å då ska vi bara njuta av varandras sällskap äta och dricka gott och framför allt snacka en massa skit och lösa världsproblem det är vi bra på. Sen är det ju så här nuför tiden att vi blir ju inte osams längre förr då kunde vi bli ovänner 20 ggr om dagen men det gick fort över.
Det är konstigt detta med vänskap hon och jag har varit kompisar i 30 år och 25 år av dom har jag bott här uppe i norr. I bland funderar jag på om vi hade varit vänner fortfarande om jag hade bott kvar därnere jag tror inte det faktids. Men jag älskar verkligen henne och hela hennes familj den känns som min familj den med. Så om du läser detta så ska du veta att jag saknar dig ofta men jag vet att du kommer att ringa idag när du har kvicknat till efter tjejjmiddagen du var på i går.

Ja ha nu har man fördrivit tiden lite med annat än bara glo på dumburken så nu ska jag vänta på att U kommer så att jag får hämta hem min bil. Va ju inte riktigt i skick att köra hem i går då :-)

Tjingeling på er alla

Marrre

Ps måste ju lägga in en bild oxså nu när jag lärt mig hur man gör men den har inge sammanhang med vad jag skrivit
Hahaha trodde jag att jag kunde då men icke sa nicke.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hello!



Kul med en härlig kväll!!



Ha det bra!! //Jannike

2008-06-09 @ 19:38:14
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0