Sommarvärme

Hej hopp...

Nu är det ett tag sedan jag skrev så jag tänkte sammanfatta lite sedan sist.

Börjar väl med att man har blivit gammal, grå det har jag varit länge så det är ingen skillnad på det. Firade ju min
40-års dag i april när jag kom hem. Det vart en lugn och trevlig till ställning på självaste födelsedagen som jag firade med mina nära och kära på restaurang Brandstation med trerätters middag och presenter.image2

På lördagen så hade jag kompisar hemma på fest och det va jätte trevligt vi åt och drack. En trevlig kväll hade vi och  jag kan ju villigt säga att man va ganska mör på söndagen men det va det värt.

Sedan har jag och mina underbara söner hunnit att vara en sväng till Marbella där vi bara latade oss. Vi åt och drack gott och njöt av solen. Det va härligt att bara få rå om varandra det blir ju inte så ofta nu för tiden när dom är vuxna och har eget boende och jag jobbar som jag gör.

Sedan har det bara varit lite små saker som man har gjort mellan varven jag har varit hundvakt i drygt 1 1/2 vecka när mina paranteser va ute och for sverige runt. I samband med det så va jag oxså på en tjejträff i Hammarstrand som jag anmält mig till. Man fick lite olika behandlingar så som massage, fotvård, makeup osv en stor buffe till middag och på kvällen underhållning och givetvis en bar med gott att svalka sig med. Det va en jätte trevlig dag och man njöt i stora drag.

Härnäst på tapeten så står min äldsta sons student den 12 och det känns så skönt att han har orkat sig igenom skolan nu och jag hoppas att han får jobb så fort som möjligt så att han får stå helt på egna ben.
Den andra han slutar han med men har ju ett år kvar att gå så där får vi fira nästa år...

Sen lutar det väl åt att jag ger mig ut på stan i helgen och kollar lite på cruising det är alltid kul att vara på det och kolla på bilar och folk å med lite tur så får man ta sig en öl eller två...

Annars så är det bara att börja förbereda sig för att åka iväg och jobba snart igen skulle tro att jag sticker runt den 22 någongång så det är ju lite att pyssla med innan man ska i väg men det brukar gå ganska fort känns som att jag har levt i reseväska sen jag kom hem .

Det va väl allt för denna gång jag skriver mer sedan när jag har kommit ut på böljan den blå igen.

Kramen

Marre

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott :)

2008-06-03 @ 17:21:13
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Nettan

Tjena bruttan!
Välkommen hem. Vi måste höras nåt innan du far. Jag åker till sthlm idag. Men man kanske ska åka hem på lördag o parta loss lite i s-vall med dej.
Ska kolla hur det blir där nere.
Kramen

2008-06-04 @ 11:28:16
Postat av: Jannike

Hallå där!!!

Kul att ha "hittat dig" - fortsätter att läsa! Lycka till ute i böljan den blå!!

Kram!!

2008-06-04 @ 21:40:57
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0