Student firande och påmönstring....

One down and one to go.... Nu har man bara ett barn kvar i skolan undra vart alla år har tagit vägen det känns ju som att det var i går man hade fått första prinsen lagd på magen.... Men nu är han vuxen och ska ut i livet och ta för sig. Få uppleva allt vad det innebär med både med och motgångar och som mamma önskar man ju att det mest ska bli medgångar men med den lilla livserfarenhet man har så vet man att det kommer det inte att bli.

Det var en jätte trevlig avslutning som skolan hade ordnat på Älgårdsberget (skogskolan för oss gamla bispgårdare).
Där vart vi bjuda på taco buffe , kaffe och tårta och underhållning av Robert Falk och Emil Höög. Avslutningstal av rekorn med många tänkvärda ord både till eleverna och oss föräldrar som var där. Sen sist men inte minst det som dom alla har jobbat så hårt för dessa tre år betygsutdelning..... Ja och prinsen fick bra betyg så nu är mamma stolt.

Så jag kan bara säga LYCKA TILL i livet min älskade son.....


Å nu har jag fått biljetterna tills jag ska fara den 22 och det blir en lång resa innan jag är ombord. Från sverige via Bangkok innan vi når slutdestination Singapore. Så nu ska jag snart ta och bege mig hem till Sndsvall så att jag hinner att packa och ordna det sista innan det bär i väg. Har tillbringat veckan som gått uppe hos mor och far tänkte mig att jag skulle vara ute och njuta av det vackra vädret men som vanligt när det börjar att dra sig mot midsommar så blir det regn rusk och kallt så jag  har mest suttit med näsan i en bok denna vecka.

Ja midsommar det blir lungt och skönt ska inte göra någnting annat än att bara slappa och mysa. Känns inte som att man har så mycket energi över till något annat när man vet att man har en så lång resa framför sig.
Hade önskat att jag haft tid att sticka ner till Gbg och hälsa på superida innan jag sticker men tyvärr finnes inte tid till det så vi får ta ett maratonsamtal i telefon och uppdatera oss om vad som hänt sen sist.

Nej dags att göra något nyttigt innan jag styr kosan hemmåt.

Ha en trevlig midsommar alla och njut av den svenska sommaren så hörs vi vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0