Dagen som försvann.....

Ja nu är det torsdag kväll och i morgon när jag vaknar så är det lördag... Ingen fredag lite mysko känns det...
Men jag har ju haft den här fredagen som försvinner men uppdelad i timmar så man får väl tänka tillbaka på dom timmarna som har varit bra så sätter man ihop dom till den dagen som försvinner då blir det ju en KANON fredag....

Ja ta dom timmarna som man har legat i poolen och bara njutit det är ju en del av dagen  när jag har kunnat dragit mig en timme längre på morgonen det har ju oxså kännts bra. Kvällen vi satt ute och grilla i solnedgången va ju toppen det med så nog får jag ihop en KANON fredag...


Nu lite rapport om tuneringen


Jag har spelat en omgång dart och den vann jag och chiefen mot maskin och dom va rätt säkra på att dom skulle vinna men tji fick dom där satte vi dit dom..
En omgång badminton har oxså spelats tyvärr förlorade vi den men men hoppet finns än...
I kväll så spelade jag pingis och det gick inge vidare förlust där med så nu börjar det att se lite mörkt ut men än finns det hopp ( det sista som överger en )

Mer rapport kommer senare...

Nu ska jag ta en dusch

Ha det gott och kramar till er alla...

Du prinsessan!!! Jag hörde av tand fen att du tappat din första tand va spännande...

Kommentarer
Postat av: Michael

Ni verkar ha kul på båten, Litea avis.
Ha de syrran.

Men du måste vinna de du gör .......

2008-03-07 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0