En whiskey två treo och en säng....

Det är vad jag behöver nu... Treon och sängen kan jag fixa så hoppas att det blir bra med det...

Har åkt på en dunder förkylning och jag känner mig så hängig.. Har kännt att det varit nåt på gång ett par dagar men i dag fick jag massage av överstyrman och då lossnade det ordentigt..
Men jag ska ta en dusch och sen så blir det att krypa i koj och kolla på en film så får man se hur man mår i morgon..

Vete väl F.. vem som ska kocka om man blir sängliggandes men det finns ju några som kan sina specialiter så dom kanske får hjälpas åt... :-) Nej det ska nog lösa sig ändå..

Annars har det varit en lugn dag och det har äntligen slutat att rulla så det känns jätte skönt man blir trött när det stampar och rullar hela tiden även fast man sover så blir det  ingen riktigt skön sömn när det är så.

Turnerings rapport:

Deck 14 p
Engine 12 p
Galley 10 p
Så som ni ser så ligger vi 3:a bra va......

6 matcher spelade och vi har beslutat att spara däckgolfen till efter Singapore så att vi får bättre väder och kan vara ute och att det inte rullar så mycket...

Men för att det inte ska bli ett så långt glapp så kommer vi att spela en likadan omgång till så det blir 6 matcher igen och man tar med sig sina poäng vidare så hoppet lever än...

Har suttit och filat på laguppställningen så nu har jag toppat laget... NU blir vi farliga vi va ju tvugna att testa dom andra först så dom inte blir så ledsna när vi bara vinner över dom :-)

Så det kommer mera rapporter vidare om hur denna stora kamp slutar...

Nu en dusch och sen bingen..

Ja ni där hemma har ju måndag morgon så ni ska ju till jobbet ni en annan har ju gjort sin dag på jobbet redan..

Å du prinsessan tack för det fina brevet  och ha det så kul på dagis... Kram från faster

Till mina prinsar..... Jag saknar er Kram

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0