Jappen

Ja då va vi snart framme i Japan då visserligen är vi redan där men inte i hamnen ännu då dit kommer vi någon gång i morgon bitti ( kväll för er ) Det ska bli så skönt att få komma i land så att ni kan inte ana.. Stort behov av att byta miljö några timmar nu...

Förkylningen har gått över så att det va inte så farligt mest förundrad att den försvann utan whiskey.... :-)
Men nu vet man ju det så... dra era egna slutsatser

Lite turnerings info kommer här:

Det går ju inte så bra för oss då men vi kämpar tapper och jag har blåmärken hela knäna efter  badminton matchen i går. Vad gör man inte för sitt lag ALLT givetvis även om det innebär vissa skavanker och blessyrer dom försvinner ju..

Nej nu ska jag ta och skölja ur min hår inpackning och sen blir det en film innan jag hoppar i koj...


Mer om Japan kommer i morgon


Nu är det inte många dagar kvar innan en av mina prinsar fyller år..... 20


Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: nettan

Undrar när han fyller *L'
medd mig, och hans tele o datum givetvis. Så jag kan gratulera hnm.
kram, så hörs vi

2008-03-14 @ 14:19:55
Postat av: hillbert

det finns nog blåmärken lite här och där
?????!!!!

köp med lite japanska kockknivar vet ja vore trevligt

påsken är här vad nu det nu innebär

2 veckor och man slår några sköna drivar

2008-03-14 @ 20:09:05
URL: http:///marrebissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0