On the sea again....

Det är nu några dagar sedan jag skrev...

Vi har nu lämnat Californien bakom oss för denna gång. Men jag hade tur jag hann i land två gånger så det vart lite shopping och det va jätte trevligt..
Det enda olyckliga va att jag fick bärhjälp med mina kassar och jag hade köpt lönnsirap till de amerikanska pannkakorna som jag hade till frukost idag.. Men min kära bärhjälp tappade kassen och ni kan ju tänka er hur kladdigt det vart då när flaskan gick sönder... Men men det ordnade sig det med...

Slutsats: Dont let anyone carrie your bag with your mapelsyrup....
Take care of my cellphone.... :-)

Ja idag är det söndag och det innebär en inte fullt så arbetsam dag ganska slött men det är skönt att det är det en dag med..
Jag ska fixa lite after work till i kväll på begäran det är kul när det kommer önskemål på mat och små till ställningar...
Innan lördag lunch så fick jag beställning på en fördrink!!!!!
Mango juice och sprite och det va ju lätt fixat...

Ja vi har nu 11 dagar innan vi är i Japan så det är mycket sjöresa denna gång fast det är skönt det med..

Vi ska spela badminton i dag på däck 5 där vi har gjort en plan det finns ju plats för det nu när vi går helt tom till Japan sen blir det nog svårt att spela när alla bilar är lastade...

Nej nu ska jag läsa lite och ta en powernap och sen gå ner och jobba vidare..

Ha det gott

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0