Pizzeria AIDA....

Det är inte lätt att baka pizza till 22 hungriga så jag vart lite kallsvettig när jag fick önskan om pizza nu på söndag... Men jag hade tur för jag fick hjälp av  2:re maskinisten som erbjöd sig friviligt...

Önske lista:
Kebabpizza
Pizza med skaldjur
Vesuvio
Vegetarisk ( med bruna bönor, banan och spenat) De ni....

Trots lite udda önskningar så gick allt bra och vi fick ihop runt 8 plåtar så alla vart mätta och belåtna...
Annars så har det bara varit en lungn och skön söndag och snart så ska jag hoppa i säng...

Det är söndag morgon hos er nu när jag snart ska lägga mig lite konstigt vart det med brassen..


Hej hopp

Ha det

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0