Hemma igen då....

Jaha då var man hemma igen då efter en turn... Känns lite konstigt att man har missat hela sommaren det är ju då det händer lite och då folk är lediga så att man kan umgås på ett annat sätt.

Vi mönstrade av i Japan så det vart en lång hem resa så man var lagom mör när man kom till tågstationen i Sundsvall och kallt var det oxså det va så varmt i Tokyo och jag hade ingen jacka med mig för det var ju sommar när jag for.

Ja vad har hänt då sen sist inte så mycket egentligen sista veckan ombord består ju mest av att rundvaska byssan och hytten så att allt är rent och frächt till min avlösare kommer.

Har varit en sväng upp till mor och far men det var bara en snabbis få se om jag kommer att åka upp på fredag och stanna till måndag för då ska jag iväg på något mycket spännande och intressant. Men jag kommer att berätta om det en annan gång så ni får hålla er till tåls tillsdess.

Sen ska jag försöka att hinna ner till Götet och hälsa på min goaste tös som jag har därner och som det är så länge sedan jag träffade vi har massor att ta igen. Ska oxså på kurs denna gång när jag är hemma och det ska bli kul det med få se vad man får lära sig då om man kommer att klara att hoppa i livflotten eller om man druknar vem vet.....

Annars så längtar jag givetvis efter min prins på andra sidan jorden men vi är glada att veta att han kommer tillbaka så det är ju bara 9 veckor kvar innan vi ses igen men det är tufft att vara ifrån varandra det ska gudarna veta.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om så att jag slutar för denna gång......

Miss u so much mahal........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0