Klump i magen....

Jaha då var det dags igen då.... Tidigare än det var tänkt och på ett helt annat ställe än det var tänkt .... Ska mönstra på i suezkanalen så jag kommer att flyga till Kairo och sen vidare till suez och på en speed båt och sen ombord...

Känns faktids lite pirrigt nu kommer jag ju att åka ensam denna gång då resten av mitt gäng har nästan 2 veckor till innan dom kommer och om jag ska vara ärlig så gillar jag inte detta land speciellt har ju haft dom ombord när vi passerat förut men men som skepparn sa vad han vet så har ingen försvunnit där vid av eller på mönstring så jag får väl lita på den gamla räven då som har betydligt mer arfarenhet än vad jag har :)

Så nu blir det till att sätta fart och fixa det sista så att man är redo... Men till helgen så ska jag till en gammal vän och bara njuta tillsammans med henne och hennes make ska bli så trevligt ser fram emot det :)

Så ska jag väl ta och sätta mig ner med min son och dra upp lite riktlinjer på vad som ska skötas nu när jag är borta så att man har ett hem att komma hem till igen men det ska nog inte vara några problem hoppas jag i alla fall...

Hmmm jag brukar ju inte bli stressad eller nervös undra varför jag känner så nu ??? Hoppas det går över vill ju som njuta av den sista tiden hemma utan klump i magen...

Nu ska jag ta och ,stoppa in en tvätt och ta fram reseväskan så kanske man blir lite mentalt förberedd om den står framme några dagar innan de ska packas.

Ha det gott

Kram

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag som trodde du reda fart.

Hinner vi med någon fika innan?



Kram

2009-08-12 @ 08:46:50
Postat av: Carina

Fan redan dax?? Vart har tiden tagit vägen?? Jaja, & inte hann vi mé & ses nått denna gång heller =( Skärpning på oss!! =) Hadé så bra vännen, tills vi ses igen.

Kramar i massor

2009-08-12 @ 16:08:43
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0