Insnöad

Kanske i dubbel bemärkelse....

Så känns det just nu har i alla fall hämtat mig efter avmönstringen det tar tid att komma i normala gängor efter att ha jobbat alla dagar i 10 veckor. Kroppen blir som inställ på att kliva upp vid 5 sova middag vid 1 osv och det är ju inte direkt det man vill när man kommer hem ja sova middag kan ju gå an men inte att vakna i ottan och tro att man har försovit sig..

Som sagt så har vi ju fått en hel del med snö under helgen som var å jag ska villigt erkäna att jag tycker att det räcker nu och att jag längtar efter sol och värme har nog blivit lite bortskämd med det nu när jag jobbar som jag gör. Vi har ju gått på värmen nu de flesta gångerna.

I dag styr jag kosan upp till Jämtland och min vita lilla lurviga prins som jag ska ta hand om när mor och far åker på semester. Det ska bli mysigt jag hoppas att jag får sällskap av min stora prins(han är inte så lurvig ) lite så att vi kan umgås lite.... Mysigt

Sen ska jag föröka att hinna med att träffa mina vänner lite med känns som att det blir allt för sällan och att vi har en hel del att ta igen så det är nog dags för en kväll med lite vin och massor av surr....
Har oxså planerat in en resa ner till go gumman i Götete och ska spana in hennes nya lya och åka skrinda till coop :-)
Ska bli så kul att träffa henne igen.

Nu ska jag ta och hoppa i duschen så att jag är klar det kommer några gubbar hit i dag som ska kolla ventilationen så känns inte som att man vill ta emot dem i nattsärken...

Ha det gott alla i snön

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen till Jämtland ;) Det låter bra att vi kanske hinner ses nått under tiden nu när du är i grannbyn =)

Lite vin, go mat & härligt vänners surr längtar jag oxå efter...

Kramen till dig från mig

2009-02-10 @ 11:11:09
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hehe nej det vet man faktiskt inte :)

2009-02-13 @ 09:18:44
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Marie! Ja, vilken omställning det blir för Dej! När "går Du ombord" nästa gång då?

Hejdå i kylan från Ann

2009-02-14 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0