Skidskytte och snöskottning

Ja det är väl ungefär vad dagen kommer att bjuda på. Ska väl laga någon mat så att jag kan bjuda snöskottaren på något när han dyker upp. Annars så händer det inte så mycket här uppe på backen ganska långtråkigt faktids men men det är bara en vecka kvar så jag står nog ut.

Jag var i alla fall och jobbade en sväng på hotellet i Hammarn i fredags och det var kul att träffa dom där igen men jag längtar inte tillbaka alls.... (förlåt men det är sant)  Jag trivs med det jobb och liv jag har idag :-)

Den 12 mars så åker jag till Gbg och hälsar på min go gumma och det ska bli så jäkla kul det är så länge sedan vi träffades vi har massor att ta igen och surra och skratta åt.... Så R jag kommer att ha med mig öronproppar till dig annars kommer du att få skavsår i öronen :-)

Nä nu kallar plikterna ska kör igång en tvättmaskin och ta och valla doggen en sväng så att han blir nöjd och glad. Ha det gott alla

Kram på er i snöyran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0