Sönneråsen



Ja som sagt så befinner jag mig just nu på Sönneråsen och är hundvakt när mina paranteser är på semester. Ja inte är dom så långt borta som kartan visar då men en liten bit bort är dom i alla fall och har betydligt varmare än vad vi har här. Men jag eldar i spisen så att det går ingen nöd på mig alls..... Ska snart hoppa i lite kläder och ta och gå och hämta posten så Kalle Jalle får röra lite på sig han tycker inte om när det är så här kallt men det bryr sig matte inte om man måste ut och pinka i allafall.

Kartan visar lite av den turnen som jag var ute på sist när jag var ombord inte allt men lite så att ni kan få ett hum om hur jag åker när jag är ute och jobbar.

Har inte så mycket att skriva om det händer inte så mycket här jag kommer väl att få lappsjuka innan dom kommer hem men jag hoppas på bättre väder så att man kan vara ute lite grann i allafall. Nä nu ska jag hoppa i kläderna och gå ska passa på att mata fåglarna och bära in lite ved på samma gång...


Ha det gott alla

Krama varandra mycket så att ni håller värmen.....

Kommentarer
Postat av: beritdoloresB

Hej !

Ja, fy vad less man blir på detta kallväder...

Men vilket härligt jobb du verkar ha...Att bara få åka ut i vida världen, se sig om...Härligt !

Jag skall följa dina resor på din blogg...

Kram från Berit S.

2009-02-17 @ 10:45:39
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Ann

Ja hoppas att du får njuta av vintern och den gnistrande snön och INTE får lappsjuka! Jag har länkat till Din blogg. Hoppas att det går bra? (Annars får Du säja till) Jag tycker det låter så spännande och härligt med dina resor och de "motpoler " Du får vara med om så jag vill gärna förmedla det! Ann

2009-02-17 @ 18:35:52
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ann det är helt ok att du har länkat till min blogg bara kul om det är någon som läser den :-)

Ja visst Berit har jag ett helt fantastiskt jobb hoppas att er premiär gick bra har hört av några som var där att dom tyckte att det var jätte bra kul för er alla.....

2009-02-17 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0