Sångfåglar...



Det är kul att sjunga.... Ombord så roar vi ofta med att sjunga karaoke kanske hellre än bra men det är skoj... Så här kan det se ut när två sångfåglar ska ta ton :)

Sitter och slö tittar på Tv och har nyss diskat. Yngsta sonen har åkt för att fira flickvännen som fyller år i dag så nu är jag ensam till i morgon.  Det börjar att se mörkt ut på himmelen undra om det ska bli regn det har ju annars varit en ganska så fin dag så man har ju fått hoppet tillbaka om att sommarvärmen är på väg tillbaka.

Få se om det bär iväg ner mot Stockholm till helgen eller om det inte behövs väntar på ett telefonsamtal det verkar som att det kanske har blivit lite ändrade planer vi får se hur det slutar.

Annars så har det väl inte hänt så mycket mer än att jag vart kvar längre hemma på byn än tänkt men det gjorde inget alls det var bara jätte trvliga dagar där uppe. Grillningen hos skepparn var kanon trevlig vi hade det jätte skoj med god mat och dryck.. Krocket på nattkröken ÅÅÅÅ kan ni gissa vem som vann?????? va va  Jo jag så klart Hahahha :)

C..... det skulle vara jätte trevlig om du kom ner så kan vi gå ut och käka och bara må gott en kväll bara å höra av sig det finns ju alltid massor att surra ikapp...

Nä nu ska jag ta och hänga tvätt och sen läsa lite och bara slappa känns som en bra ide för kvällen

Ha det gott alla

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0