Flunsa....

Hmmm känner mig verkligen seg och nere fattar inte vad det är för fel.... Dagarna går sakta fast man har fullt upp och jag vill bara sova och när jag väl gör det säkert 10 timmar per natt så känns det inte som att jag har sovit en blund..
Kanske det är dags att komma ut och jobba har inte lärt mig detta med att ha så lång ledighet ännu jag blir alltid så rastlös på slutet...

Å inte vart det bättre av att det snöade och vart kallt igen vill ju kunna njuta lite av vår innan jag åker... Nog med gnäll nu!!!
På fredag ska jag och grabbarna i allfall gå på bio Mannen som hatar kvinnor och det ska bli trevligt det är länge sedan jag var på bio det kan jag lova så jag ska njuta av den stunden med grabbarna och bion med hoppas jag.

I morgon ska jag sticka till Birsta city dom firar tydligen 1 år och ska ha massor av erbjudanden så tänkte mig dit och se om man kan fynda nåt är ju lite små plock som jag ska handla med mig innan jag åker som vanligt...

Nä gott folk nu tror jag att jag ska ta och värma mig en mugg glögg och kolla på tv ett tag innnan det blir bingen tidigt som vanligt hahhah undra om det är åldern kanske som tar ut sin rätt...

Kram på er

Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0