Påmönstring i Polen

Ja då vet det dags igen då att åka och jobba. Skönt att det inte blir så lång resa till påmönstring denna gång.
Det är alltid lika skönt när man har fått ett datum så att man vet hur man ska lägga upp de sista dagarna med planering och packande. Blir lätt att man bara går och trampar och får ingenting gjort så här på slutet.

Så nu kommer mina dagar att bestå av att handla det sista som jag ska ha med mig tvätta och packa kolla att man har alla papper 511ggr Hahahah det är konstigt det där vad nojjig man blir med pass och sjömansbok biljetter letter of garanti allt kollar man hur många gånger som helst.

Känns skönt att jag var och klippte och slingade mig idag då är man fräsch i håret tills man åker.
Nä nu ska jag kolla på en film på tv och sen sussa.
I morgon kommer A på lunch han har önskat pannbiff sås och potatis så då får väl mamma ta och fixa det då :-)

Kram på er alla

Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0