Tänkte mig på en uppdatering :-)

Ja det är ju ett tag sedan jag skrev så nu ska jag försöka att uppdatera vad som hänt sedan sist....

Middagen med tjejjerna var jätte trevlig om än med lite strul både innan och under middagen. Dagen före hade jag tandvärk så jag trodde att jag skulle avlida det fanns inget som hjälpte och ingen tandläkar jour i närheten så att det var bara att bita ihop. Var faktids tveksam om jag skulle klara att ha middagen men det var nog menat att den skule bli av för tandvärken försvann och jag fick energin tillbaka.

Ja sen strulade det hela dagen med vattnet och där kan jag ju säga att det är ju inte riktigt min grej då men med pappsen i luren så fixade det sig det med tillslut. Men jag kan tänka mig att om grannarna såg mig rulla ner i backen på lägdan så trodde dom nog att det slagit runt mer än vanligt Hahahha men som sagt jag fixade det!!!!

När jag väl kommit hem till Sundsvall så hade jag ju fått med mig influensa bakterier av mor och far så efter en sväng hos tandis (rotfyllning) så vart jag däckad i det med lite oro att jag skulle hinna bli kry innan jag skulle ner till Ida och Robban i Gbg. Men jag hann bli pigg tack och lov :-)

Ja som sagt en sväng ner till Götet och min go gumma... Gud så skoj vi hade god mat och dryck trevliga människor , biljjard, tok shopping i saluhallen och på feskekyrkan och massor av massor av mer sköjj.. Ni kan tro att jag var sliten när jag väl rullade in på perongen här i stan igen och A hämtade mig... Sov 12 timmar i ett svep den natten. Mer besök kommer det att bli ner till dessa underbara människor som jag har förmånen att kalla min vänner :-)

Väl hemma så var det sen bara att packa om väskan och styra kosan till Bispan där vi skulle gratta C som fyllde år vart lite fram och åter mellan stan och Bisp då jag hade en utekväll planerad på fredagkväll med ett gäng vänner här i stan men det gick det med. Tid fanns att umgås å ha kvalitetestid med min äldsta son händer inte allt för ofta så man får passa på och vi hade det jätte mysigt.
Fredagskvällens utgång var kanon trevlig god mat och givetvis god dryck nya människor att lära känna så kul dans och skratt och masor av nya erfarenheter och lärdommar... Det gör jag gärna om i detta brokiga men kanon gäng

Lördagen så vart det då middag för sonen som blev 21 och som ALLTID när han får bestämma mat så blev  det blodbröd fläsk och vitsås inte fy skam till födelsedags middag mycket surr och skratt i köket. Det är sådana här gånger man verkligen känner att man har lyckats när spontaniteten och glädjen står så högt i tak och grabbarna verkligen bjuder på sig själv till mormor och morfar så kanon härligt att se vilka fina söner jag har... Ja jag vet det luktar skryt men jag tycker ju det och är så stolta att dom är sådana trygga och härliga unga grabbar.

Ja nu är jag hemma i stan några dagar igen innan jag ska upp till Bisp har så smått börjat att plocka inför på mönstring tanken slog mig ju att det snart är dags att jobba igen :-) bara 14 dagar kvar innan jag sticker ut. Och som alltid finns det massor att fixa kan inte fatta tycker att jag lämnar bara mer och mer ombord men alltid lika mycket att ta med måste kanske ta och rensa lite när jag kommer ombord igen.

Ska bli så kul att komma ut igen saknar verkligen alla ombord ska bli härligt att se dom igen och ha lite skoj.
Nu ska jag ta tag i lite tvätt och städ som alltid blir eftersatt av någon andledning..

Ha det gott

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0