Home sweet home....

Vad tiden går fort nu har man snart varit hemma i 3 veckor... Det stämmer nog som 3:e styrman och jag sa ombord att det måste vara något fel denna ledighet för det känns inte som att den är 10 veckor denna gång.
Ja nu blir det ju inte det för mig denna gång heller åker ut några dagar tidigare men men.

Inte mycket har hänt sedan jag kom hem. Vart hämtad av sönerna på midlanda och sedan for vi som vanligt till mor och far och det är alltid skönt att komma dit och bli lite ompysslad :)
Resten av helgen var jag hos min goa vän och vi var ut och roade oss på lördagen och det är alltid lika trevligt att tillbringa tid med henne...
Inna jag for vidare hem spenderade jag några dagar med min äldsta son som nog var lite mammasjuk :) å då får man ta tillfället i akt....

Sedan har dagarna mest bestått av pyssel hemma det är skönt att bara påta på och göra vardagliga saker här hemma och mysigt att pynta till advent.
Ja sedan kommer U och D och hälsar på och sedan ska jag ha kapten med sambo på middag det ska bli trevligt.

Moch jag var ut och roade oss i helgen och det var trevligt dock lite väl blött men vad gör väl det om hundra år kul hade vi i alla fall :)

Nu till helgen ska vi fira A och J förlovning och A födelsedag med middag ska oxså bli trevligt.

Nä nu ska jag glo på dumburken en stund och sen sussa sov uruselt i natt så det blir tidig kväll...


Kram

Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0