Usch vilken dålig uppdatering....

Men här kommer det en i alla fall....
I morgon fredag kommer vi till Port Hueneme och då ska jag iland och shoppa lite julklappar tänkte jag :)
Sen så har vi 2 hamnar till i  Usa innan det bär av mot Asien... Japan och sen avmönstring i Korea men vart vet jag inte ännu... Men N nåhongång runt den 4-5 november är jag hemma och då ska jag komma och titta på ditt fina barnbarn :) Ska bli så kul kan tro att du njuter av att vara farmor...

Jaja vad har hänt då inte mycket egentligen allt går sin gilla gång man jobbar sover och äter typ... Men nu längtar jag hem det ska bli så skönt att sova utan väckar klocka.

Har faktids inte så mycket att skriva om dagarna ser lika ut och det har inte hänt något särskilt denna gång så håll till godo med detta

So long

Kram

Marre

Kommentarer
Postat av: nettan

Det gör jag hi hi håller till godo alltså.

Bara man vet att du lever.

Har väl inte berättat än att jag ska bli farmor i mars oxå. Ja herre jävlar. Jösses vad dem ligger i pojkan.

så snart får man väl lägga ner företaget o ta hand om barnbarn om dem ska hålla på i denna takt.

Hör av dig när du kommer hem.



Kramen

2009-10-16 @ 10:22:57
Postat av: Carina

Hej hopp vännen! Kul med en uppdatering =D

Klart vi ska ses när du kommer hem..Hör av dig!!!

Kramizar

2009-10-20 @ 13:58:24
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0