Farbror Doktorn....

Då har man varit till läkaren då i Zeebrugge. Det var ju nåt nytt!!
Å varför gick jag då dit eller gick och gick jag vart tvingad att gå dit :( Men så här i efter hand så var det ju bra att jag gick ....

Va vad det för fel då Jo jag hade tydligen ett enormt högt blodtryck så nu har jag fått medecin så jag hoppas att det kommer att bli bra . Men det blir det nog :)
Så nu är jag ordinerad vila å det är så tråkigt kan ni tro jag vill ju inte vila... Vill ju att det ska hända skojiga saker och att man ska känna sig pigg och få orken tillbaka men som sagt den kommer nog å det är ju inte så att jag måste ligga till sängs å tur är väl det i alla fall....

Så nu ska jag ta och läsa lite och vila vidare

Ha det gott alla

Kramar

Kommentarer
Postat av: ilona

var försiktig.. inte bra o jobba med för högt tryck

2009-09-24 @ 15:59:55
Postat av: nettan

Nä nu får du nog uppdatera lite, så man vet hur du har det.

Här är allt kanon. ikväll ska jag upp o puss på isak. Där är det bra oxå.

Tänkte du vill ha lite info hi hi



Kramen o när kommer du hem?

2009-10-01 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0